zaterdag 24 juli 2010

Bijna vakantie

Ben nu druk aan het voorbereiden voor onze reis naar zuid -Polen.
De caravan staat reeds voor het appartementsgebouw, zodat ik nu bijna een ganse week heb om alles rustig zijn plaatsje te geven. (moet wel nog 3 dagen werken, maar die zullen zo voorbij zijn)
Borduurspullen staan al klaar,maar dat gaat maar de laatste dag in de caravan.
Doe 2 dozen mee waarin er toch een stuk of 20 werkjes inzitten
Voordeel is ,ik kan er geen nieuwe starten.
Dus lekker enkele afwerken,dat moet lukken.
Als we terug zijn hoop ik enkele resultaten te kunnen tonen.
Voor mij is dat lang weg zijn tot eind augustus,maar ja je bent met twee en elk een beetje toegeven is goed he!!!
Mijn dochter komt hier 3 weken logeren, zij zorgt voor de planten en maakt dat alles hier kraaknet blijft.(hoop het toch)
De vrienden die met ons meegaan(met hun caraven natuurlijk)
zijn ook al in volle voorbereiding

Dit boek ben ik nu aan het lezen.
Heel spannend
Er liggen 9 boeken klaar om mee te doen.
Zal me niet vervelen he!!!

4 opmerkingen:

Gerda zei

Vervelen.... néééééé.... dat denk ik ook niet.... 20 borduurwerkjes en 9 boeken, dat is hééél wat hoor!!!

Ik wens je in ieder geval een keitoffe vakantie en inderdaad... in een relatie moet je ook toegevingen kunnen doen zodat de kerk mooi in het midden blijft.... hihihhh!!!

Veel plezier met inpakken en een fijn weekend.

Liefs....

Pauline zei

Ik wens je een hele fijne vakantie!

http://ingridsknitting.blogspot.be/ zei

Hahahaha vervelen zeg je ;) ..... het ziet er naar uit dat je een fijne ontspannende vakantie krijgt , lekker veel lezen en borduren en .... genieten !
Nog veel inpak plezier en een heel toffe en leuke vakantie ;) !

Riet zei

Ingrid zo te lezen ga je je goed vermaken in de vakantie. Heerlijk lekker een stapel boeken en wat te borduren. Heel veel plezier en ik ben benieuwd wat je (af)gemaakt hebt. Groetjes Riet